sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Comenzi Online

Comand orice articol de pe eBay SUA, UK, Germania, Austria, Italia, Spania etc. & Amazon SUA, UK ,Germania ,Franta etc si Orice Alt Site care accepta plata PayPal ,prin card sau cu virarea banilor într-un cont.

Comisionul este de DOAR 15 RON / produs !

*Pt. produse pâna în echivalentul a 25 RON (doar pretul produsului, nu si transportul) ,comisionul este de doar 10 RON !

La al 4-lea produs achizitionat , comisionul este de : 0 lei !!!


Plata se face în avans deoarece :
• produsul va ajunge direct la dvs. acasa.
 • si eu fac plata in avans si nu am un salariu stabil pt a imi permite sa platesc din propriul buzunar
 • calificativele de pe Okazii ( vedeti AICI ) si eBay ( vedeti AICI ) -- peste 550 in ambele locuri ,100% pozitive - si numerosii clienti pt. serviciul acesta ma recomanda. din pacate pe Okazii am fost suspendat din motive pe care le gasiti in postarea mea anterioara
• nu imi permit sa insel oamenii si pun la dispozitie adresa mea, numele si copie de buletin daca este necesar





 Lamuriri la anumite probleme întâlnite de-a lungul timpului în rândul utilizatorilor :

* pentru obiectele in dreptul carora scrie To Romania : Not Specified  ,înseamna ca vânzatorul ori nu trimite în tara noastra ori nu s-a interesat sau a uitat sa specifice si trebuie Întrebat de catre mine . La fel si unde scrie Not available to Romania desi aici mai exista ipoteza ca vanzatorul sa fi exclus tara noastra din tarile unde trimite din diferite motive dar poate fi convins sa trimita uneori numai cu o simpla intrebare



* pentru obiectele care sunt la licitatie,si nu au în dreptul lor trecut BUY IT NOW (Cumpara acum) , nu se poate da un pret final. Pretul va depinde de numarul celor care vor licita pentru acel obiect. Particip si la licitatii pt. ultilizatorii seriosi !  Atentie : Unele persoane care liciteaza înainte ca dvs. sa îmi comunicati , s-ar putea sa apeleze la Autolicitator .Pt. o conversatie cât mai usoara si pt. a afla mai multe despre acest "sistem" , faceti click AICI





*se poate si negocia cu vanzatorii în unele situatii (daca au activat optiunea Best Offer (Make Offer)  sau daca licitatia a expirat cel putin o data, fara a fi castigata de cineva)





 * cand ma contactati, va rog sa îmi scrieti/spuneti Numarul Item-ului sau sa imi trimiteti Link-ul întreg pt. ca lucrurile sa decurga într-un ritm adecvat :





* pretul obiectelor se calculeaza conform cursului PayPal care este cu aproximativ 10-15 bani mai mare decat cursul BNR la zi !

* plata obiectelor se face integral in avans deoarece produsul comandat va ajunge direct la dvs. .Dupa ce primesc toti banii fac comanda (oricand sunt online ,in fiecare zi). Se poate opta pt. Depunere numerar la BCR sau Raiffeisen Bank (nu trebuie neaparat sa aveti card facut la ei ci doar un buletin si varsta de minim 14 ani) sau Ordin de plata online prin Internet Banking , E-mandat prin Posta Româna , sau Predare Personala în cazul în care locuiti în Brasov sau aveti drum aici !


Daca aveti nevoie de ajutor pentru gasirea oricarui produs sau pentru alte probleme intampinate ,VA STAU LA DISPOZITIE astfel incât sa ajungem la o întelegere. Raspunsuri PROMPTE ,PROFESIONISTE SI RAPIDE !

Adaugati I D ul de mai jos , trimiteti mail sau contactati-ma telefonic pentru a stabili toate detaliile.  Numele meu este Daniel

*Alte detalii ce nu sunt mentionate aici ,prefer sa le discut in particular cu fiecare client .

NU VA MAI GHIDATI DUPA IPOTEZE PROSTESTI SAU DUPA LUCRURI ABERANTE AUZITE DE LA ALTE PERSOANE ,CUM AM INTALNIT DES DE-A LUNGUL TIMPULUI  . CONTACTATI-MA PE MINE SI VA VOI EXPLICA TOTUL

NOU : ACUM OFER SI LIVRARE IN UK [Anglia] si GERMANIA PT. PRODUSELE CARE NU SE POT TRIMITE DIRECT IN ROMANIA
 SUCCES LA CUMPARATURI !

 nightcrawl3r_shop@yahoo.com ; 0727710503 ; 0754645364 

2 comentarii:

  1. Buna!

    Ma intereseaza un produs de pe Amazon. Mi se pare ca nu-l livreaza in Romania. Este vreo metoda prin care poti sa ma ajuti in acest sens?

    mersi!
    Roxana

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna . Ai datele mele de contact mai sus . Trimite-mi link-ul produsului sa vad despre ce este vorba si apoi discutam.

    Mersi

    nightcrawl3r_shop@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere